domingo, 19 de abril de 2015

Dinàmica: LA PILOTA


Les dinàmiques que anam fent afavoreixen el clima que se respira dins l'aula, apart de passar una bona estona, ens deim coses que tal vegada al nostre dia a dia no ens deim.

Aquest divendres ens vàrem anar al pati d'adalt, feia un dia espectacular! Vàrem fer un cercle i ens diguérem coses positives que tenen els nostres companys. A vegades ens centram en els aspectes negatius de les persones que ens envolten i, en aquell moment ens adonàrem que TOTS tenim virtuts i coses positives que els nostres companys veuen i senten. 

PER TANT, ens hem de dir més sovint que ens estimam i les coses bones que tenim!

A vegades tendim a tancar-mos en el nostre grup d'amics i no ens  adonam que la resta de companys també tenen potencials i coses molt bones. 

VOS VA AGRADAR? Deixau el vostre comentari, m'agrada llegir el que pensau.

Per veure més fotos clica a més info.






15 comentarios:

  1. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. A jo me va agradar molt perque varen dir el que sentiem amb altres company.

      Eliminar
  2. va ser molt divertit.
    Es vera que a vegades nomes ens centram en lo negatiu i no en lo positiu.
    tambe estic d'acord en que les dinamiques que feim afavoreixen el clima que respiram a l'aula.

    ResponderEliminar
  3. Va estar molt be, hem va agradar molt perquè varem aprende a expresar el que pensam dels nostres companys. Però nomes coses positives està clar!!
    VA SER GENIAL!!!!! :-()

    ResponderEliminar
  4. La dinamica me gusto mucho ya que descubri lo que pensava la gente de mi y de otras personas estoy contenta de lo que dijeron de mi :D pd.Espero que a la gente le gustaran mis comentarios.SOY MARTA GUAPA

    ResponderEliminar
  5. Amalia, aquesta experiencia de dir coses boniques en els companys ha estat molt divertit, i segur que algunes persones necesitaben que els seus companys els digin coses tan boniques com les que mos hem dit en aquest dia...
    Amalia m'agraden molt les dinamiques esper que fassem moltes mes...

    ResponderEliminar
  6. Me gustó mucho la experiéncia de que todos nos dijeramos que nos gusta de los demas y poder decir lo que mas nos gusta de los demás.

    ResponderEliminar
  7. LUCIA
    Fue muy divertido sobre todo porque el dia antes habia llovido barro y al sentarnos en el suelo nos manchamos el pantalón o la falda de barro y se nos quedó blanc@.

    Allí dijimos las cosas buenas de los compañeros de clase y fuimos sinceros.

    A mi me gusto mucho el momento por que nos centramos en la parte positiva de la gente y dejamos lo negativo de lado.

    ResponderEliminar
  8. Me encantó la dinamica , ya que pudimos expresar nuestros sentimientos y cosas binitas con los compañeros soy Sara

    ResponderEliminar
  9. Aquesta dinàmica em va agradar molt perquè entre tots ens vàrem dir coses positives que mai ens dim. Gràcies a aquesta activitat hem pogut saber el que li agrada als nostres companys de nosaltres.

    ResponderEliminar
  10. ¡Hola ! A mi esta experiencia me ha gustado mucho .Ya que mis amigos y amigas me han expresado sus sentimientos. Cosa que algunos no lo suelen hacer. A sido una actividad que nos ayuda a expresar nuestros sentimientos ,y además hace sentirnos bien ,por las cosas buenas que nuestros amig@s nos han dicho. Lo mejor es que nos fuimos con los culos blancos ,cosa que nos quedaba bastante bien. Paula Rico

    ResponderEliminar
  11. MARINA6b
    me ha gustado mucho este juego porque a parte de que nos lo hemos pasado muy bien
    ha habido abrazos,risas.etc Lo que mas me ha gustado es que todos nos hemos sincerado con el compañero o amigo que teniamos a la derecha.
    HA SIDO MUY CHULO Y DIVERTIDO

    ResponderEliminar
  12. La dinamica va estar molt bé el que m'he va dir na Marta m'he va sorprende no ho sebia que pensabe això

    ResponderEliminar