viernes, 19 de junio de 2015

DARRERS DIES JUNTS

El curs ja s'ha acabat, hem passat dos anys meravellosos plens de bons moments... els recordau? Nosaltres, com a docents, hem disfrutat de poder fer feina amb nins com vosaltres!
Aquí us deixam les fotos de les activitats que hem fet aquesta setmana!
També volem aprofitar per donar-vos l'enhorabona per la bona feina que heu fet en equip a l'assignatura de plàstica, ha quedat un passadís de biblioteca preciós!
Vos desitjam un bon estiu i esperam que l'any que ve encara ens abraceu com ho heu fet enguany, i per suposat que el curs que ve vos vagi molt bé! a posar colzes i cap endavant!


Això no és un adeu, és un SEE YOU SOON!

HAPPY SUMMER!



Per veure més fotos clicau a "más info"







































































3 comentarios:

  1. Aquest dos anys han estat el més feliÇos de la meva vida m'ho he passat molt bé amb els meus companys i la meva profesora Amalia.Això no és un adeu és un fins més tard.:) :) :) :) :) :) :)

    ResponderEliminar
  2. Quina pena haver de deixar Primària i començar Secundària! Gràcies per tot! :*

    ResponderEliminar
  3. Ha estat un plaer tenir-vos nins! Vos anyoraré i ho sabeu! Hem fet molt bona pinya!
    L'any que ve haureu de venir a donarme aferrades! Jo també guaitaré per veure-vos!

    ResponderEliminar